Bestellen

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Liever telefonisch bestellen? Dat kan ook. Bel met de Klantenservice, iedere werkdag van 08:30 - 17:00 uur.

Ik wil mijn bestelling annuleren, Hoe werkt dat?

Jouw bestelling is pas geregistreerd als je een orderbevestiging ontvangen hebt via e-mail. Wens je ze nadien toch te annuleren, dan kan je dat niet zelf. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij jouw bestelling kunnen annuleren.

Direct leverbaar volgens de site en toch een backorder? Hoe kan dit?

De voorraden op de webshop worden 's nachts bijgewerkt, om je overdag zo'n compleet mogelijk aanbod te laten zien, inclusief of een artikel op voorraad is. In een enkel geval kan het voorkomen dat wij van een product er nog maar enkele in ons magazijn hebben liggen. Of dat er gedurende de dag een onverwacht grote vraag is naar een bepaald artikel. In het uitzonderlijke geval dat het product deze dag meerdere keren besteld wordt kan het voorkomen dat het product niet dezelfde dag verzonden kan worden.

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen? Waar kan ik dat doen?

Het wachtwoord is te veranderen via deze pagina om eenvoudig het wachtwoord te wijzigen. Mocht je nog vragen hebben kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met onze klantenservice.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je hebt geen account nodig om een online bestelling te plaatsen. Je hebt altijd de keuze om te bestellen via een gastaccount. We hebben wel jouw e-mailadres & facturatie/leveradres nodig, om je bestelling te kunnen verwerken. Deze gegevens zullen nadien niet bewaard worden. Bij een volgende bestelling, dien je dit dus steeds opnieuw in te vullen.

Kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?

Liever via e-mail bestellen? Dat kan ook. Stuur een bericht via het formulier op de pagina van de klantenservice.